Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Klachtenregeling

Indien u om wat voor reden dan ook, niet (geheel) tevreden bent over de gegeven behandeling of over mijn manier van handelen of communiceren, sta ik open voor uw input. In overleg met u zal ik naar een passende oplossing zoeken. 

Vindt u dat uw klacht niet wordt opgelost of voelt u zich niet gehoord, dan kunt u gebruik maken van een klachtenregeling. Ook indien u zich niet in staat voelt de kwestie met mij te bespreken of als de situatie dit niet toestaat kunt u kosteloos een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen. Deze ondersteunt u bij het formuleren van uw klacht of onvrede en bij het onderzoeken van oplossingen.

Heeft u hulp nodig of is de kwestie aanleiding om een klacht in te dienen, neem dan contact op met Quasir. 

E-mail: bemiddeling@quasir.nl of telefonisch: 06 4844 5538

Op de pagina nuttige info kunt u doorlinken naar de algemene informatie over klacht- en tuchtrecht zoals die door mijn beroepsvereniging wordt aangeboden. 

Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren